ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ.

Posted on Wednesday, May 19 and filed under , . You can follow any responses to this entry through theRSS 2.0 . You can leave a response or trackback to this entry from your site

Ως γνωστόν όλοι λίγο-πολύ θα έχετ επισκευτεί την καλή σελίδα  e-tetradio που το μόνο αντικείμενό της είναι το Ραδιόφωνο και τους ανθρώπους του. Στα θέματα που κατά καιρούς ανοίγονται, απο τους συντάκτες του  τετραδίου υπάρχουν ορισμένα που "ανοίγουν" ή ξύνουν θα μπορούσαμε να πούμε πληγές.Ενα απο αυτά τα άρθρα το άνοιξε ο συντάκτης Δημήτρης Κανελλόπουλος
με τίτλο: H ΨΕΥΔΟ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ INTERNET
Θα παραθέσω αυτούσιο όλο το δημοσίευμα μαζί με τα σχόλια που υπήρξαν για το θέμα αυτό, γιατί πιστεύω πως θα πρέπει η συμμετοχή σε ένα τέτοιο διάλογο θα πρέπει...
να βγαίνει πιο έξω.

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Δευτέρα, 17 May, 2010 00:05
update 10:30 / Προς Κώστα
Το e-tetRadio αγαπάει το ραδιόφωνο. εννοείται. Ειδάλλως δεν θα υπήρχε καν. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως δεν θα κριτικάρουμε τα κακώς κείμενα στο χώρο των ερτζιανών. Γράφεις συγκεκριμένα:
Δεν είναι δυνατόν να γράφετε κείμενα και σχόλια που να "κράζουν" το κυρίαρχο μοντέλλο (δεν κρίνω καλώς ή κακώς) του ραδιοφώνου και αυτά να μένουν ασχολίαστα. Η γνώμη μου είναι οτι η εν λόγω ιστοσελίδα θα έπρεπε να στηρίζει ΟΛΕΣ τις μορφές Ρ/Σ είτε της αρέσουν είτε όχι, αφού αγαπάει όπως ισχυρίζεσαι το ραδιόφωνο. Και όταν αγαπάς κάτι, το αγαπάς ΩΣ ΕΧΕΙ.

Εδώ διαφωνούμε. Στηρίζουμε πράγματι όλα τα ραδιόφωνα. Δεν υπάρχει είδηση για δραστηριότητα ραδιοσταθμού που να μην αναφέρουμε. Όποια και αν είναι αυτή (αρκεί φυσικά να τη γνωρίζουμε). Νόμος.
Άλλο η είδηση όμως και άλλο η κριτική (σε διαφορετικές στήλες εννοείται). Διαφωνώ με αυτό που λες "δεν κρίνω, καλώς ή κακώς". Και, επαναλαμβάνω, εγώ προσωπικά πολλές φορές διαφωνώ με τις απόψεις των συνεργατών. Τίποτε όμως δεν λογοκρίνεται. Και να ξέρεις, προσπαθώ να είμαι πάντα αντικειμενικός. Όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται...


update 10:30
Διαβάστε εδώ και εδώ μία αντίστοιχη περίπτωση που αφορά την περίπτωση του ραδιοσταθμού 105,5 Στο Κόκκινο.

*** Θα έχουμε updates στη διάρκεια της ημέρας, ως ένα είδος διαλόγου με εσάς.

Το επίπεδο των σχολίων στο e-tetRadio, το επίπεδο των comments από τους αναγνώστες, αποδεικνύεται ορισμένες φορές απίστευτα χαμηλό. Σκέφτομαι πως πρέπει να κοπούν έστω κι αν έτσι, χάνει τη ζωντάνιά του το site. Ή, να σβήνουμε χωρίς καθυστέρηση όσα από αυτά τα σχόλια είναι υβριστικά. Διότι, δεν λέω, καλές είναι οι κρίσεις και οι παρατηρήσεις σας στο info@e-tetradio.gr που μας στέλνετε καθημερινά, αλλά η αμεσότητα των comments (που είναι και δημόσια) δεν συγκρίνεται.

Ωστόσο κάποιοι από εσάς,  με κακεντρεχή και επί προσωπικού σχόλια, πάντοτε ανώνυμα, χαλούν όλη τη φάση. Καταρχάς, όταν βρίζεις τον συντάκτη ή τον συνεντευξιαζόμενο σε ανώνυμο επίπεδο φανερώνεται και το ποιόν σου ως αναγνώστης. Ο άλλος βγαίνει και υποστηρίζει, επώνυμα, με την υπογραφή του ή τη συνέντευξή του, μία άποψη. Είναι θεμιτό να διαφωνείς ή να συμφωνείς μαζί του. (Και οι συντάκτες του e-tetRadio διαφωνούμε πολλές φορές μεταξύ μας). Και είναι θεμιτό να αφήσεις το σχόλιό σου από κάτω (αφού το e-tetRadio σου προσφέρει αυτή τη δυνατότητα) ακόμα και ανώνυμα. «Διαφωνώ γιατί…» ή «συμφωνω…» κ.ο.κ. Κι επαναλαμβάνω, μπορείς να το κάνεις έστω και ανώνυμα. Αρκεί όμως να διατυπώνεις γνώμη για το θέμα, όχι να βγάζεις ότι κομπλεξικό μπορείς να έχεις για τα προσωπικά του καθενός. Τι ξεφτίλα είναι αυτή, τι κιτρινισμός και τι ανανδρία;

  Διατυπώνω μία γνώμη, όπως προχθές λόγου χάριν, για το «Δεύτερο Πρόγραμμα». Αν βγει και γράψει κάποιος ΑΝΩΝΥΜΑ ό,τι ο Κανελλόπουλος είναι... ανοργασμικός, τι νομίζει πως καταφέρνει; Γίνεται μάγκας; Αν γράψει, ΑΝΩΝΥΜΑ για μία ραδιοφωνική παραγωγό, συνέντευξη της οποίας φιλοξενήσαμε εδώ –συνέβη παλιότερα-, πως «πηδιέται» με τον τάδε ή τον δείνα, τι πιστεύει (ο ανώνυμος σχολιογράφος) πως επιτυγχάνει; Εκτός κι αν κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια. Είμαι σίγουρος γι'  αυτό. Προφανώς κάπως έτσι θα συμπεριφέρεται και ο ίδιος.

Ποτέ εδώ, εμείς, δεν μιλάμε επί προσωπικού επιπέδου. Και ποτέ δεν μας ενοχλεί η κριτική που μας γίνεται, όσο σκληρή κι αν είναι. Ιδίως όταν αυτός που την κάνει, την υπογράφει. Έστω και χρησιμοποιώντας ένα μόνιμο και σταθερό ψευδώνυμο - όπως ο Γιάννης από τη Δροσιά που άλλοτε συμφωνεί μαζί μου και άλλοτε μου τα... χώνει. Τον ακούω με προσοχή, πάντοτε. Θυμάμαι επίσης, τη Μεγάλη Εβδομάδα, ο (ραδιοφωνικός παραγωγός) Γιάννης Κουλουκάκος έγραψε για μένα ένα σχόλιο, που το βρήκα εντελώς άδικο. Αποτελούσε την άποψή του. Σεβαστή έστω κι αν διαφωνούσα. Το έκανε επώνυμα όμως, δεν κρύφτηκε πίσω από ένα πέπλο ανωνυμίας.

 Θα μπορούσα να γράφω επί ώρα. Αλλά νιώθω κουρασμένος και ολίγον τι απογοητευμένος. Έχω καταλήξει πως η δήθεν δημοκρατία του Internet είναι ένας μύθος. Θα ήμασταν πιο σωστοί αν μιλάγαμε για ασυδοσία. Sorry, αλλά από εδώ και στο εξής κάθε comment που είναι υβριστικό θα σβήνεται κατευθείαν. Εκτός κι αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση οπότε θα καταργήσουμε εντελώς τα comments.

* Και ένα σχόλιο από τον Άκη Έβενη
Φαίνεται ότι, το ιδανικό κάποιων συνανθρώπων μας είναι να παθιάζονται με την συκοφαντία. Από τη στιγμή που μπαίνεις στη διαδικασία να συκοφαντήσεις, τότε, πρέπει να έχεις και τα κότσια να συστηθείς κανονικά.

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ
Sonia
guest
17/05/10 00:49    Δημήτρη εννοειται οτι, οτιδηποτε υβριστικο προσβαλει την αισθητικη όλων των ατομων που τουλαχιστον σεβονται τον εαυτο τους. Εχω την αισθηση, οτι τα περισσοτερα site που θεωρουνται αξιολογα, σβηνουν σχολια που αντικειμενικα δεν έχουν επικοδομητικη κριτικη αλλα ειναι υβριστικά. Νομιζω οτι πρεπει να κανεις το ιδιο σε σεβασμό στους υπολοιπους αναγνωστες σου..

toni
guest
17/05/10 03:21    ναι, το παρατηρησα κι εγώ στο τελευταίο αρθρο της Βλαβιανού.ισως δεν ειμαστε ωριμοι για τοση ελευθερία.δε θα με ενοχλούσε να μην υπαρχουν σχόλια καθολου.ισως να το προτιμώ απο το να σβήνονται καποια επιλεγμένα..
Κώστας
guest
17/05/10 08:02    Αγαπητέ Δημήτρη. Ισως να είναι μια καλή ευκαιρία για να σκεφτείς και εσύ και οι συνεργάτες σου κάποια πράγματα σχετικά με το e-tetradio. Κακά τα ψέματα λοιπόν, κατά κύριο λόγο την εν λόγω ιστοσελίδα παρακολουθούν, διαβάζουν και σχολιάζουν σε αυτή άνθρωποι του χώρου. Στη συντριπτική πλειοψηφία. Είναι λοιπόν φυσιολογικό όταν γράφονται πράγματα που θίγουν πρόσωπα, πράγματα και σταθμούς να υπάρχουν αντιδράσεις. Δεν είναι δυνατόν να γράφετε κείμενα και σχόλια που να "κράζουν" το κυρίαρχο μοντέλλο (δεν κρίνω καλώς ή κακώς) του ραδιοφώνου και αυτά να μένουν ασχολίαστα. Αυτή δεν είναι μια φιλολογική ιστοσελίδα. Η γνώμη μου είναι οτι η εν λόγω ιστοσελίδα θα έπρεπε να στηρίζει ΟΛΕΣ τις μορφές Ρ/Σ είτε της αρέσουν είτε όχι, αφού αγαπάει όπως ισχυρίζεσαι το ραδιόφωνο. Και όταν αγαπάς κάτι, το αγαπάς ΩΣ ΕΧΕΙ. Μέχρι εκεί. Δεν αφήνεις την γνώμη σου και τη γνώμη των συνεργατών σου να γράφει εκφράσεις όπως "το χειρότερο", "κατάντια", "χάλι" κλπ δεν ειρωνεύεσαι το μέσο και τους ανθρώπους που ισχυρίζεσαι οτι αγαπάς. Ακόμα και τον επαρχιακό σταθμό με τις αστείες κιτς διαφημίσεις αγαπάς και δεν τον κρίνεις. Μη σου φαίνονται λοιπόν περίεργα τα σχόλια. ΝΑΙ ΕΜΕΙΣ τα γράφουμε. Εμείς που τα φτιάχνουμε και τρώμε ψωμί από αυτά. Και θιγόμαστε όταν εσύ ή οι συντάκτες σου μας κράζουν και μας κρίνουν σαν να μας κοιτάνε από άλλο επίπεδο. Δεν περιμένουμε αυτό από τη σελίδα σου. ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΨΗ. Συμφωνούμε κιόλας πολλές φορές μαζί σου και μαζί τους. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Σημασία έχει οτι το ραδιόφωνο είναι έτσι όπως είναι, για χίλιους δυο λόγους και πρέπει να το αγαπάτε και να το στηρίζετε χωρίς να το κρίνετε. Πίστεψε με, όλοι μας ξέρουμε πως θα έπρεπε να είναι και δε χρειαζόμαστε καμμιά κα Βλαβιανού κλπ για να μας κάνει μαθήματα κουλτούρας και ραδιοφώνου. Αλλωστε τελικά μην ξεχνάς οτι όποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελλες.
Mina
guest
17/05/10 10:48    Συμφωνω με τον Κώστα. Κανεις δεν θέλει υβριστικά σχόλια, αλλά και εσεις - e teradio- ειναι καλό να ασκείτε κριτική χωρίς όμως να είστε ξύλινοι, απόλυτοι και πολλές φορές να δείχνετε εκτός πραγματικότητας.
Ειρήνη-Αριάδνη Προμπονά
guest
17/05/10 11:14    Tι ωραίο πράγμα να υψώνει κάποιος, κάθε τρείς και λίγο, το μεσαίο του δάκτυλο στα μούτρα του άλλου ενώ κρύβεται απο πίσω απ\' την ανωνυμία του και πίσω απο μια οθόνη! Πολύ... ασφαλές και βολικό έτσι; Δυστυχώς το internet τη δίνει αυτή τη δυνατότητα. Δίνει όμως και τη δυνατότητα του διαλόγου σε όσους έχουν τη διάθεση να κάνουν διάλογο με επιχειρήματα, χωρίς βρισιές, συκοφαντίες, λάσπες -πολλές φορές πασπαλισμένες με κάποιες "αλήθειες", έτσι θολώνει η σουπιά τα νερά, αλλά αυτή έχει σοβαρό λόγο που το κάνει- αν ειδικά ανήκουν στο χώρο και ξέρουν πράγματα και καταστάσεις. Μπορεί βέβαια και να μην ανήκουν...απλά δεν τους αρέσει, διαφωνούν, τέλος πάντων, και πάρε να χεις βρισίδι! Βρήκαμε το internet να βγάζουμε τ\' απωθημένα μας, αλλά χωρίς τα κότσια να λέμε τ\' όνομά μας! Στέλνουμε ανώνυμες επιστολές και σπιλώνουμε υπολήψεις, βρίζουμε αυτόν που υπογράφει ενα κείμενο, αυτόν που επώνυμα δίνει συνέντευξη και πάει λέγοντας... Γνώμη μου λοιπόν είναι πως τα υβριστικά - ανώνυμα πρέπει να κόβονται...τόσο απλά. Δεν προσφέρουν τίποτα και διαιωνίζουν ενα -και καλά- διάλογο του χειρίστου είδους που δεν προσφέρει τίποτα και σε κανέναν...προσφέρει μόνο στο κουτσομπολιό, σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή. Λες και με νοιάζει ποιός το κάνει με ποιόν κλπ Βέβαια εδώ υπάρχει ενα θεματάκι πρακτικό, γιατί αν είναι πολλά τα σχόλια αυτά, αντε να κάτσεις ν ασχοληθείς να ξεδιαλέξεις και να σιχαθείς εαυτόν και αλλήλους διαβάζοντας όσα γραφονται απο τους... "ανώνυμους δημοκράτες" του δικτύου. Κι εγω με ψευδώνυμο υπογράφω σε σχόλια-αν και σπανίως, προτιμώ τα ...κοντινά όπου είναι δυνατόν-αλλά εδω θα βάλω όνομα κι επίθετο. Το τετράδιο το διαβάζω απο παλιά.. σχεδόν με το που ξεκίνησα ραδιόφωνο....τότε ήταν ακόμα blog...δε συμφωνώ πάντα με όσα γράφονται-και υπογράφονται ,το τονίζω- εδώ, αλλά -στην τελική- γι\' αυτό μ\' αρέσει. Αλλιώς θα κάτσω να αυτοθαυμάζομαι στον καθρέφτη μου που ολα τα ξέρω και τα ξέρω σωστά και να συνομιλώ με τον εαυτό μου και τους ομοίους μου, να τα λέω όπως θέλω, να τ\' ακούω όπως θέλω και συμφωνούν όλοι μαζί μου. Κόψιμο λοιπόν...τώρα αν αυτό το ξεδιάλεγμα σχολίων φανεί αντιδεοντολογικό για κάποιους απο μας, θεωρώ πως πιο αντιδεοντολογικό απ\' το να βρίζεις και να κατηγορείς-επι του προσωοικού και οχι μόνο- χωρίς τ\' όνοματάκι σου απο κάτω δεν υπάρχει! Κι αυτού του κακού μύρια έπονται... Καλημέρες και καλή εβδομάδα σε όλους-ανεξαιρέτως!
dirtyprincess
guest
17/05/10 11:35    Υπάρχει "κόντρα",σε όλα τα επίπεδα της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας.Υπάρχει,πρωτίστως,κόντρα κοινωνική.απαξίωση πολιτική,έκπτωση πολιτισμικών αξιών και σκόπιμη υποβάθμιση παιδείας...Είναι παρακμή και μάλλον θα πρέπει να την ζήσουμε,όπως της αξίζει! Κάποιοι,αυτόν τον προβληματισμό,τον κωδικοποιούν με τα δικά τους αφοριστικά κριτήρια και κατηγοριοποιήσεις,αφού αυτά τους έμαθαν να "χειρίζονται"(από ανάγκη "επιβίωσης").\'Οταν για να απαξιώσεις κάποιον που εκφράζει μιαν αντίθετη γνώμη,σε παραπέμπει σε σχόλια σεξιστικού τύπου,για την δική μου την "πολυδιαβρωμένη" ιδιοσυγκρασία,θέλει "σκληρή" απάντηση... Πάντως,σε αποδομημένες κοινωνίες,μην περιμένετε "πολιτισμένα" σχόλια και ειδικά σε ότι σφορά στον ευαίσθητο χώρο του ραδιοφώνου. Ασφαλώς το site δεν είναι "φιλολογικό",αλλά είναι εντυπωσιακό πως τα παιδιά που υπεραμύνονται των εκπομπών τους και που "αγαπούν" το ραδιόφωνο,δεν έχουν καταλάβει ότι η σωστή χρήση της γλώσσας,είναι ένα από τα κύρια συστατικά,για την αξιοπρέπεια του μέσου,που στηρίζεται...στον λόγο! Εγώ προσωπικά,απολογούμαι στο site,διότι όταν με προκαλλούν σε επίπεδο "πεζοδρομίου",με πιάνει ένας "οίστρος",να το κάνω πιο...hardcore.Εμένα όμως,ποιός θα με "προστατεύσει" απ\'τον "συνασπισμό" των "απαίδευτων"?Τα στοιχεία μου στην διάθεση του site όταν μου ζητηθούν.Κατά τα άλλα, respect!
δδ
guest
17/05/10 11:43    O Κώστας με κάλυψε ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!
γιαννης δροσια
reader
17/05/10 13:41    ΑΥΤΟ ΕΛΕΙΠΕ.ΟΤΑΝ ΕΧΩ ΣΤΟΝ ΠΕΤΡΙΔΗ 20/20 ΕΥΣΤΟΧΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ(ΤΑ ΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΔΗΛΑΔΗ Κ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΙΕΥΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ).ΕΙΜΑΙ ΜΕΝΤΟΡΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΗΤΡΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.Κ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ Η ΠΟΛΛΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ Κ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.ΑΥΤΑ. Υ.Γ:ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Η ΑΚΡΟΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΤΟΥ E-TETRADIO ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ 20.00-21.00 ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΤΑΡ ΕΧΕΙ ΔΕΛΤΙΟ ΡΥΠΩΝ.K AYTO EINAI TO ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.ΟΛΟΙ ΧΑΠΙ.
Κουλουκάκος Γιάννης
guest
17/05/10 15:03    Η επωνυμία Δημήτρη μου δεν καλύπτει πάντα τα όσα γράφετε, τα οποία είναι πολλές φορές άδικα, άλλες προσβλητικά και κάποιες (λίγες) αναληθή ή εσκεμμένα αόριστα ώστε να αφήνουν λάθος συμπεράσματα. Προσωπικά δεν είμαι υπέρ ούτε κατά της ανωνυμίας, είμαι υπέρ του κόσμιου διαλόγου, αλλά καταλαβαίνω και κάποιον ο οποίος θίγεται αλλά δεν μπορεί να γράψει επώνυμα και να σας βρίσει γιατί παρακολουθεί πολύς κόσμος του χώρου. Όσο για το γεγονός ότι είναι διαφορετικό πράγμα το σχόλιο από την είδηση, συμφωνώ, αλλά σπάνια συμβαίνει να είναι ξεκάθαρος ο διαχωρισμός. Είμαι όμως φανατικός αναγνώστης σας γιατί πράγματι μεταδίδετε γρήγορα τις ειδήσεις και αυτό με απασχολεί. Να προτείνω κάτι πάντως στους αναγνώστες του site. Όποιος θέλει να βρίσει κάποιον από τους δημοσιογράφους να το κάνει στο προσωπικό του mail (επώνυμα)και στο site να γράφει το ίδιο παράπονο αλλά με κόσμιο τρόπο να το κάνει στο site. Έτσι και το άχτι του θα βγάζει όποιος θέλει και οι υπόλοιποι δεν θα ασχολούμαστε με συζητήσεις που δεν οδηγούν πουθενά γιατί γίνονται με ανάρμοστο τρόπο.
γιαννης δροσια
reader
17/05/10 16:29    TI HΘΟΣ.
a...logos
guest
17/05/10 16:31    Η "αξιολόγηση" των κάθε μορφής γραπτών, είτε αυτά λέγονται άρθρα-συνεντεύξεις-απόψεις-σχόλια, εμένα προσωπικά με βγάζει απο τα ρούχα μου, θυμίζοντάς μου άλλες εποχές. Η κατάργηση παντελώς των σχολίων θα επιφέρει ένα διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας με το e-tetradio, χάνοντας το μοναδικό και άμεσο τρόπο που αυτός δεν είναι άλλος απο το άμεσο σχόλιο.Λίγο-πολύ όλοι όσοι παρακολουθούμε την προσπάθειά σας είμαστε "περίπου"γνωστοί (απο τα γραπτά μας σε μορφή σχολίου). Το έχω ξαναγράψει όταν παλαιότερα είχε τεθεί το ίδιο θέμα της κατάργησης των σχολίων, χάνεται είτε το θέλουμε είτε όχι η μαγεία της αμεσότητας, η οποία με την ανωνυμία σου παρέχει την δυνατότητα να πείς πολλά πράγματα που διαφορετικά δεν θα τα έλεγες(έγραφες). Τυχοδιώκτες, ευκαιριακοί, ενίοτε και εντεταλμένοι ΥΒΡΙΣΤΕΣ πάντα θα περιφέρονται στο διαδίκτυο,εκτελώντας "εργολαβίες", είμαι σίγουρος πως υπάρχει τρόπος να τους αντιμετωπίσετε, η πλειοψηφία όμως των τακτικών επισκεπτών σας έχει δείξει πως διαθέτει μια ξεχωριστή και ιδιαίτερη ευαισθησία για το μέσο που όλοι μας αγαπάμε ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ. Να είστε όλοι καλά.
kat
guest
17/05/10 16:33    Φτανει πια με τη στρατηγικη της ευτελειας και τη δικτατορια του χαβαλε και της σαχλας που επιβαλλουν αρκετα ΜΜΕ ... Ειναι γνωστο και κυριως προφανες οτι οσο πιο αμορφωτος οσο πιο απαιδευτος και οσο πιο αδαης ειναι κανεις, τοσο πιο ευκολα καθιερωνεται πλεον στο στερεωμα των περισσοτερων ηλεκτρονικων ΜΜΕ...Και λιγα γραφει η Βλαβιανου και ο καθε σχολιαστης με τα ιδια αισθητικα στανταρ για ολο αυτο το συνοθυλευμα επιπεδου κομμωτηριου ... Αννα μην... κλαις :)) και μην πτοεισαι...Ουτε εσυ Ακι (Εβενη) ουτε εσυ Δημητηρη ουτε κανεις που σκεφτεται οπως εσεις ... Περγαμηνη ειναι για σας και για ολους σαν κι εσας να σας βριζουν τα σκουπιδια.
Τασος
guest
17/05/10 18:21    Είστε αμετανόητοι...χάρισμα σας στο μαγαζάκι σας!
μονικα
guest
17/05/10 20:51    Η Ενημερωση σας ειναι ελλιπεστατη,το γνωριζετε πολυ καλα αυτο κι επισις θα ξερετε και τους λογους που αλλους γλυφετε και αλλους φτυνετε.Ετσι το ριχνετε στην κριτικη για να καλυψετε το κενο της ενημερωσης και φυσικα να κανετε ντορο.Καθε βλαμενος απο μας που καθετε και ασχολειτε μαζι σας σας φερνει εμεσως πλην σαφως λεφτα,ετσι μπηκαν οι χορηγοι σας στη σελιδα σας.Οποτε γιατι γκρινιαζετε?ειστε αξιοι των κριτικων σας!
γιννης δροσια
guest
17/05/10 21:43    το επισις με η.
Φοιτητης
guest
18/05/10 00:07    Τελείως εκτός ο Κώστας και όσοι συμφωνούν μαζι του. Ακριβως όταν αγαπάς κάτι, το κρίνεις και λες την γνωμη σου για το πως (πιστεύεις) θα γίνει καλύτερο. Άσχετο αν η γνώμη σου τελικώς δεν είναι η σωστή. Τα σχόλια δεν χρειάζονται. Τα περισσότερα είναι άσςχετα, στην καλύτερη περίπτωση, χιουμοριστικά. Αν και το διασκεδάζω όταν τα διαβάζω, στο ερώτημα (όπου καλό είναι να απαντάμε όταν ένας άνθρωπος ρωτάει κάτι συγκεκριμένο και όχι να γράφουμε το μακρύ και το κοντό μας) επιλέγω να μην υπαρχουν σχόλια.
dirtyprincess
guest
18/05/10 12:14    like Γιάννης δροσιά,διότι του αρέσει να παίζει! Επίσης και το "ελλιπέστατη" με "ει" και το "βλαμένος" με 2 "μ" και το "εμέσως" με 2 "μ" και το δικό μου "προκαλλούν",ασφαλώς με 1 "λ"(μου ξέφυγε σε σχέση με το "προβάλλω").Πάντως και πλάκα έχει όλο αυτό και κάνα λεξικό θ\'ανοίγουμε...

http://www.e-tetradio.gr/

0 Responses for “ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ.”

Leave a Reply

Recently Commented

Recent Entries

Photo Gallery